Dia (26/3/2020)

Ahir no vaig escriure res perquè era el mateix de sempre, però l'únic que va passar és que es va trencar la rentadora. La meva mare va trucar als números per veure si el podien canviar perquè era un error de motor. El meu pare i jo el vam mirar i vam sortir més rendibles a comprar-ne un altre.
Avui ha vingut el senyor al matí i hem canviat la rentadora que l'hem rebut amb màscares i hem encerat a diferents habitacions per si tenia el Coronavirus ho dubto molt perquè tenia guants de màscara, després ha marxat i ha deixat les nostres habitacions i la meva mare neteja. tota la casa per si de cas estava desbordat encara que ho dubtés. Aleshores vaig començar a jugar a ordinador amb el meu germà Jesús a un joc que tracta sobre la supervivència dels zombis. El joc es diu Apocalypse Rising.


Feu clic a la foto per veure el tràiler del joc click on the photo to see the game trailer

Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia (18/3/2020)

Dia (6/3/2020)

Dia (17/3/2020)