Dia (6/3/2020)

Avui em vaig despertar a les 9 del matí i em vaig canviar jo, vaig fer el llit i em vaig cuidar, ja que a les 10 vaig començar a fer els deures perquè el divendres i el dissabte i el diumenge no hi havia tasques per fer que no jugava a l’ordinador. Vaig començar a fer els deures el llibre de treball anglès, etc ... després de menjar vaig jugar a ordinador amb Moises i Jesus i un amic de Moises de Veneçuela. Ja que no podem
marxe de casa, faig esports a casa amb el meu germà Jesús.
Com que no tinc Netflix ni res, el que fem és veure pel·lícules a la televisió, però sol reproduir ordinadors amb persones estrangeres, per exemple des de Reus, Argentina, València
Sempre seguim les normes de rentat de mans per prevenir Coronavirus

Comentarios

Entradas populares de este blog

Dia (18/3/2020)

Dia (17/3/2020)